Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze. Co roku rozbudowujemy ofertę produktową, aby każdy klient znalazł to, czego szuka.
Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze. Co roku rozbudowujemy ofertę produktową, aby każdy klient znalazł to, czego szuka.
Dla Grupy Polsat Plus każdy klient jest wyjątkowy i każdego dnia dokładamy starań, aby to udowodnić. Możemy pochwalić się faktem, że świadczymy usługi dla niemal całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa. Wśród 5,5 mln naszych klientów kontraktowych są przedstawiciele każdej grupy społecznej, chyba wszystkich profesji i ogromnej większości miast, miasteczek i wsi w Polsce. Telewizja Polsat, Cyfrowy Polsat i sieć Plus na stałe wpisały się do codziennego życia w prawie połowie polskich domów. I to zaufanie traktujemy jako zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości.
Nasze usługi są dostępne w całej Polsce – statystycznie każdy Polak albo ma telewizję od Cyfrowego Polsatu, albo telefon lub Internet od Plusa, lub zna kogoś, kto korzysta z naszych usług.
Znajomość wspomagana marki Cyfrowy Polsat na poziomie 90% i jest najwyższą wśród operatorów płatnej telewizji w Polsce. Wspomagana znajomość marki Plus jako operatora połączeń głosowych wynosi aktualnie 88%. Bez względu na to, czy chodzi o usługi telekomunikacyjne, dostęp do telewizji płatnej czy widzów Telewizji Polsat, chcemy jak najlepiej poznać naszych klientów.
* osoby posiadające przynajmniej jedną usługę w Cyfrowym Polsacie lub Polkomtelu/rynek klientów indywidualnych
Źródło: Badania sytuacji rynkowej 2018 (rynek indywidualny), realizacja IQS Sp. z .o.o. Wielkość próby wynosiła 12 763 i była reprezentatywna dla Polaków w wieku 6+
Bezpieczeństwo
Rozrywka
Emocje
Mobilność
Dostęp do sieci
Rok 2020 to czas pod znakiem pandemii koronawirusa. Grupa Polsat Plus od początku trwania epidemii w naszym kraju podjęła szereg inicjatyw prospołecznych oraz udogodnień dla swoich klientów i widzów.
Kluczowe działania to: