Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze. Co roku rozbudowujemy ofertę produktową, aby każdy klient znalazł to, czego szuka.

Dla Grupy Polsat Plus każdy klient jest wyjątkowy i każdego dnia dokładamy starań, aby to udowodnić. Możemy pochwalić się faktem, że świadczymy usługi dla niemal całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa. Wśród 5,5 mln naszych klientów kontraktowych są przedstawiciele każdej grupy społecznej, chyba wszystkich profesji i ogromnej większości miast, miasteczek i wsi w Polsce. Telewizja Polsat, Cyfrowy Polsat i sieć Plus na stałe wpisały się do codziennego życia w prawie połowie polskich domów. I to zaufanie traktujemy jako zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości.

Każda z marek w Grupie Polsat Plus posiada własną tożsamość
Cyfrowy Polsat
Znajomy, ciepły, bliski, doświadczony, oferujący wysokiej jakości rozrywkę oraz nowoczesne technologie w przystępnej cenie. Markę wspiera wizerunek rodziny kreowany m.in. przez Jacka Braciaka.
Plus - to marka dla całej rodziny
Dla całej rodziny – jak dobry kolega albo sąsiad. Każdemu pomoże, lubiany, ale nie gwiazdorzy. Zna się na technicznych sprawach, chętnie doradzi, ale nie narzuca niepotrzebnych rzeczy. Twarze marki to:Szymon Majewski (oferty kontraktowe) i Igor Kwiatkowski (oferty „na kartę”).
Platforma Plusha
To marka skierowana do młodszego pokolenia,. „Brand hero” Plusha to charakterystyczny, wyrazisty i bezkompromisowy pluszak – miś Plush.
Telewizja Polsat
Blisko ludzi, towarzyszy im w dobrych i trudnych chwilach oraz zmienia się razem z nimi. Jest telewizją dla całej rodziny. Zapewnia świetną rozrywkę, wciągające filmy i seriale – zgodnie z claimem stacji "włącza emocje".
Ipla
Serwis rozrywki online, w którym, gdzie chcesz i kiedy chcesz, na dowolnym urządzeniu, masz dostęp do najnowszych filmów, seriali, sportu, rozrywki i kanałów TV.
SmartDOM
Program kierowany do klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. To możliwość dołączania kolejnych usług operatorów z atrakcyjnym rabatem. Jest budowany na platformie komunikacyjnej „Sąsiedzi”. Program promują od samego początku Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz kolejne znane osoby dołączające do sąsiedzkiej rodziny smartDOM.

Nasze usługi są dostępne w całej Polsce – statystycznie każdy Polak albo ma telewizję od Cyfrowego Polsatu, albo telefon lub Internet od Plusa, lub zna kogoś, kto korzysta z naszych usług.

slide image

Znajomość marki

Znajomość wspomagana marki Cyfrowy Polsat na poziomie 90% i jest najwyższą wśród operatorów płatnej telewizji w Polsce. Wspomagana znajomość marki Plus jako operatora połączeń głosowych wynosi aktualnie 88%. Bez względu na to, czy chodzi o usługi telekomunikacyjne, dostęp do telewizji płatnej czy widzów Telewizji Polsat, chcemy jak najlepiej poznać naszych klientów.

Kim są klienci Grupy Polsat Plus?

Wykształcenie
    Wielkość miejsca zamieszkania
      Płeć
        Wiek

          * osoby posiadające przynajmniej jedną usługę w Cyfrowym Polsacie lub Polkomtelu/rynek klientów indywidualnych
          Źródło: Badania sytuacji rynkowej 2018 (rynek indywidualny), realizacja IQS Sp. z .o.o. Wielkość próby wynosiła 12 763 i była reprezentatywna dla Polaków w wieku 6+

          Doświadczenie oferowane klientom poprzez wybrane marki Grupy Polsat Plus
          Nasi klienci:

          • Bezpieczeństwo

            • Plus

          • Rozrywka

            • TV Polsat

            • Cyfrowy Polsat

            • Ipla

            • Plus

          • Emocje

            • TV Polsat

            • Cyfrowy Polsat

            • Ipla

          • Mobilność

            • Plus

            • Ipla

            • Cyfrowy Polsat GO

          • Dostęp do sieci

            • Plus

            • Cyfrowy Polsat

          Inicjatywy proklienckie w trakcie pandemii

          Rok 2020 to czas pod znakiem pandemii koronawirusa. Grupa Polsat Plus od początku trwania epidemii w naszym kraju podjęła szereg inicjatyw prospołecznych oraz udogodnień dla swoich klientów i widzów.

          Kluczowe działania to:

          • darmowy pakiet 10 GB dla wszystkich klientów Plusa i Plusha oraz nowy pakiet 20 GB za 10 zł,
          • darmowy pakiet 10 GB dla klientów Cyfrowego Polsatu korzystających z wybranych taryf internetowych oraz nowy dodatkowy pakiet 20 GB za 10 zł,
          • dodatkowe 33 kanały w ramach „otwartego okna” dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsatu,
          • 25 dodatkowych kanałów dla wszystkich w sieci Plus w bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS, łącznie 30 kanałów,
          • Internet stacjonarny od sieci Plus w technologiach HFC, ETTH, PON przyspieszony do maksymalnych prędkości, nawet do 1 Gb/s, bez dodatkowych opłat,
          • TIDAL bez limitu danych dla klientów sieci Plus, a dla nowych użytkowników serwisu muzycznego bezpłatny 90-dniowy dostęp do TIDAL,
          • duże dodatkowe pakiety internetowe oraz więcej GB jako bonus za doładowanie konta w ofertach „na kartę” w sieci Plus,
          • dostęp bez dodatkowych opłat dla abonentów Plusa do stron internetowych sektora publicznego z ważnymi informacjami i zaleceniami, m.in. Komendy Głównej Policji (www.policja.gov.pl), Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA (www.pis.mswia.gov.pl) czy Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP (www.epuap.gov.pl),
          • przekazywanie wszystkich bieżących informacji związanych z pandemią koronawirusa w serwisie Polsatnews.pl i w aplikacji mobilnej Polsat News, w zwiększonej liczbie wydań „Wydarzeń” emitowanych na antenie Polsatu i Polsatu News oraz w specjalnym, interaktywnym programie „Wszystko o koronawirusie”, w którym eksperci z zakresu medycyny, prawa i psychologii odpowiadają na pytania widzów Polsat News,
          slide image
          • darmowy transfer danych w aplikacji Polsat News dla klientów Plusa, aby mogli być na bieżąco z najnowszymi informacjami z Polski i ze świata.
          • wsparcie duchowe w postaci transmisji niedzielnych Mszy świętych ze Świątyni Opatrzności Bożej na kanałach Polsat News i Polsat Rodzina oraz w Internecie w serwisie IPLA.
          • codzienne treningi z trenerem personalnym Piotrem Galusem na antenie Polsat News po godz.11:30 oraz codzienna dodatkowa dawka rozrywki z gwiazdami Telewizji Polsat za pośrednictwem transmisji na żywo w social mediach – Facebook i Instagram.
          • nasi klienci 65+ mogli korzystać z odroczenia płatności na 14 dni oraz możliwości „Zawieszenia świadczenia usług” bez naliczania opłat abonamentowych.