Obsługa kilku mln klientów to ogromne wyzwanie. Nieustanny postęp technologiczny otwiera nowe kanały komunikacji i wymusza ciągłe zmiany w organizacji pracy naszych konsultantów. W procesie obsługi klienta i starań o jego satysfakcję wciąż usprawniamy nasze działania.
Obsługa klientów Grupy Polsat Plus – kluczowe dane i fakty:
- kilka milionów klientów,
- stale usprawniany proces obsługi,
- priorytet – załatwienie możliwie każdej sprawy przy pierwszym kontakcie,
- centrum obsługi telefonicznej – całodobowa obsługa klientów we wszystkie dni w roku, zaangażowany i przeszkolony zespół ponad 2600 konsultantów,
- zaawansowany system zarządzania relacjami z klientem, który integruje wszystkie kanały komunikacji – zarówno elektroniczny, jak i telefoniczny i pocztowy,
- zespół RODO do szybkiej i skutecznej obsługi wniosków, system obsługi internetowej – do samodzielnej obsługi przez klientów,
- e-faktura – dbałość o środowisko naturalne. W roku 2020 w PLK wystawiono 97,4%, a w CP 92,6% e-faktur,
- nieustanna modernizacja narzędzi wspomagających obsługę klienta,
- najnowsze rozwiązania dostępne na rynku,
- aplikacja mobilna Polkomtela do zarzadzania kontem.
Systemy zarządzania
Od 2000 r. Polkomtel posiada wdrożony i stale doskonalony zintegrowany system zarządzania przez jakość, a od 2012 r. – również system zarządzania środowiskowego. Potwierdzeniem tego faktu są międzynarodowe certyfikaty ISO9001:2015 oraz ISO 14001:2015
Cyfrowy Polsat i Plus wychodzą naprzeciw potrzebom swoich klientów i ułatwiają kontakt z doradcami w Punktach Sprzedaży.