Obsługa na najwyższym poziomie

Linie - pomarańcz
intro image

Priorytetem jest dla nas załatwienie możliwie każdej sprawy przy pierwszym kontakcie, tak aby po zakończeniu rozmowy z konsultantem klient znał odpowiedzi na nurtujące go pytania. Naszymi atutami są: zaangażowany i przeszkolony zespół ponad dwóch tysięcy konsultantów, doświadczona kadra menedżerska oraz duża elastyczność działań. Obsługę wspierają także najnowsze osiągniecia techniki.

Obsługa kilku mln klientów to ogromne wyzwanie. Nieustanny postęp technologiczny otwiera nowe kanały komunikacji i wymusza ciągłe zmiany w organizacji pracy naszych konsultantów. W procesie obsługi klienta i starań o jego satysfakcję wciąż usprawniamy nasze działania.

Obsługa klientów Grupy Polsat Plus – kluczowe dane i fakty:

  • kilka milionów klientów,
  • stale usprawniany proces obsługi,
  • priorytet – załatwienie możliwie każdej sprawy przy pierwszym kontakcie,
  • centrum obsługi telefonicznej – całodobowa obsługa klientów we wszystkie dni w roku, zaangażowany i przeszkolony zespół ponad 2600 konsultantów,
  • zaawansowany system zarządzania relacjami z klientem, który integruje wszystkie kanały komunikacji – zarówno elektroniczny, jak i telefoniczny i pocztowy,
  • zespół RODO do szybkiej i skutecznej obsługi wniosków, system obsługi internetowej – do samodzielnej obsługi przez klientów,
  • e-faktura – dbałość o środowisko naturalne. W roku 2020 w PLK wystawiono 97,4%, a w CP 92,6% e-faktur,
  • nieustanna modernizacja narzędzi wspomagających obsługę klienta,
  • najnowsze rozwiązania dostępne na rynku,
  • aplikacja mobilna Polkomtela do zarzadzania kontem.
Systemy zarządzania

Od 2000 r. Polkomtel posiada wdrożony i stale doskonalony zintegrowany system zarządzania przez jakość, a od 2012 r. – również system zarządzania środowiskowego. Potwierdzeniem tego faktu są międzynarodowe certyfikaty ISO9001:2015 oraz ISO 14001:2015

Cyfrowy Polsat i Plus wychodzą naprzeciw potrzebom swoich klientów i ułatwiają kontakt z doradcami w Punktach Sprzedaży.

icon

Dobra praktyka

Kontynuacja
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Osoby głuche mają możliwość skorzystania z pośrednictwa tłumacza polskiego języka migowego przy każdym temacie obsługowym. Wystarczy zgłosić się do wybranego Punktu Sprzedaży, gdzie zostanie wyznaczony termin spotkania z udziałem tłumacza.

Osoby słabosłyszące korzystające z aparatów słuchowych mają możliwość skorzystania z systemu wspomagania słuchu tzw. pętli indukcyjnej. Dzięki temu klient będzie mógł słyszeć nawet w trudnych warunkach.

Osoby z upośledzeniem narządu ruchu mają możliwość korzystania z naszych Punktów Sprzedaży, które są pozbawione barier architektonicznych

Lista Punktów Sprzedaży z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych znajduje się na naszych stronach internetowych.