Naszą misję społeczną (#CyfrowaOdpowiedzialność) realizujemy w temacie bezpieczeństwa, pomocy dzieciom, promocji sportu i aktywności fizycznej oraz edukacji.
Naszą misję społeczną (#CyfrowaOdpowiedzialność) realizujemy w temacie bezpieczeństwa, pomocy dzieciom, promocji sportu i aktywności fizycznej oraz edukacji.
Edukację społeczną prowadzimy od lat, ale w szczególności w 2020 roku zaangażowanie w walkę z koronawirusem uświadomiło nam, jak ważny jest to filar dla naszego otoczenia. Dlatego też od minionego roku misja edukacyjna stała się jedną z fundamentalnych dziedzin naszej misji społecznej.
Bezpieczeństwo
Pomoc dzieciom
Promocja sportu i aktywności fizycznej
Edukacja
Rynek i biznes
Miejsce pracy
Otoczenie społeczne
Środowisko
Patrząc na Cele Zrównoważonego Rozwoju i ich zgodność z naszą zaktualizowaną misją społeczną, ustaliliśmy kluczowe priorytety dla Grupy Polsat Plus i przypisaliśmy do nich kluczowe wskaźniki efektywności.
Priorytet/Cel | Zgodność z misją społeczną | KPI korzyści biznesowych | KPI korzyści społecznych |
---|---|---|---|
Priorytet 1 |
Filar 1: |
Zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w procesie świadczenia usług i dostarczanie najwyższej jakości produktów; Tworzenie godziwego miejsca pracy i bezpiecznego środowiska pracy; Bycie wiarygodnym partnerem biznesowym jako duży gracz rynkowy o stabilnej pozycji. |
Dostęp do produktów i usług najwyższej jakości od zaufanego dostawcy z wieloletnim doświadczeniem, dbającego o standardy i zgodność z regulacjami i wymogami prawnymi; Dostarczanie innowacyjnych technologii wspierających bezpieczeństwo Polaków podczas wypoczynku w górach i nad wodą; Zapewnienie wsparcia dla klientów i pracowników w społecznych sytuacjach kryzysowych. |
Priorytet 2 |
Filar 2: |
Inspirowanie najbliższego otoczenia biznesowego do niesienia pomocy dla najbardziej potrzebujących oraz wspieranie kompetencji miękkich u pracowników dzięki wolontariatowi pracowniczemu. |
Ratowanie zdrowia i życia najmłodszych poprzez aktywne wspieranie działalności Fundacji Polsat. |
Priorytet 3 |
Filar 3: |
Innowacyjne rozwiązania i technologie wspierające społeczeństwo w diagnostyce i procesach leczenia oraz prowadzeniu zdrowego trybu życia; Wysokiej jakości treści na kanałach sportowych, wspierające Polaków w aktywnym dbaniu o kondycję i pasje sportowe. |
Wspieranie właściwych działań i nawyków oraz zdrowego stylu życia wśród klientów, widzów i pracowników. |
Priorytet 4 |
Filar 4: |
Produkty i oferta uwzględniające wyzwania klimatyczne oraz przystępne cenowo produkty i usługi, eliminujące bariery w dostępie do edukacji i poprawiające jakość nauczania. |
Wspieranie działań edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem grup zagrożonych wykluczeniem w dostępie do wiedzy i/lub informacji. |
Interesariusze
Sposoby i częstotliwość zaangażowania interesariuszy oraz kluczowe dla nich kwestie znajdują się w pełnej wersji raportu
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg. typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
mediów telekomunikacji usług cyfrowych |
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Podmioty wchodzące w skład grupy interesariuszy | Podejście i typ zaangażowania grupy interesariuszy | Częstotliwość zaangażowania wg typu | Kluczowe kwestie i problemy poruszane przez interesariuszy |
---|---|---|---|
|
|
|
|
Oprócz kontaktów bezpośrednich z interesariuszami, kształtujemy swoje otoczenie rynkowe również poprzez działalność w stowarzyszeniach branżowych. Należymy m.in. do: