Działamy w segmentach B2B, B2C oraz mediowym. Oferujemy naszym klientom szereg usług z zakresu oferty różnych spółek wchodzących w skład naszej grupy kapitałowej.

  • Cyfrowy Polsat S.A.

    • Pozostałe spółki

    • image
      Grupa Polkomtel 100%
    • image
      Grupa TV Polsat 100%
      image
      Grupa Interia.pl 100%
    • image
      Grupa Netia 66%

Kluczowe obszary działalności

Segment usług B2C i B2B
Płatna telewizja

Cyfrowy Polsat to największy dostawca płatnej telewizji w Polsce i jedna z wiodących platform satelitarnych w Europie pod względem liczby klientów.

  • Oferuje telewizję we wszystkich obecnie dostępnych na krajowym rynku technologiach: satelitarnej, IPTV oraz OTT, zgodnie z ideą: Dla Każdego. Wszędzie.
  • Zapewnia dostęp do nawet 160 kanałów telewizyjnych.
  • Dzięki serwisowi Cyfrowy Polsat GO klienci mają dostęp do tysięcy programów na żądanie oraz nawet ponad 100 kanałów linearnych na trzech wybranych urządzeniach mobilnych jednocześnie: komputerze, tablecie lub smartfonie (opcja ON THE GO)
  • Multiroom HD umożliwia korzystanie z tego samego pakietu telewizji nawet na 4 telewizorach.
  • Jedyny operator posiadający dekodery własnej produkcji - wysokiej jakości sprzęt odpowiadający potrzebom klientów.
  • Własne centrum nadawcze zapewnia usługi o wysokiej jakości obrazu i dźwięku.

Netia oferuje klientom dynamicznie rozwijającą się pod względem liczy użytkowników usługę telewizyjną IPTV pod marką Telewizja Osobista. Obecnie oferta Telewizji Osobistej obejmuje około 220 kanałów.

Wideo online

IPLA to lider rynku wideo online w Polsce z największą legalną bazą treści telewizyjnych:

  • Ponad 120 kanałów telewizyjnych online i kilkadziesiąt tysięcy materiałów VOD.
  • Kilkaset godzin miesięcznie relacji na żywo z największych wydarzeń sportowych z kraju i ze świata.
  • Bogata i regularnie rozwijana biblioteka filmów, seriali i programów telewizyjnych dostarczanych przez licencjodawców z Polski i ze świata.
  • Materiały IPLI można oglądać na komputerach, tabletach, laptopach, smartfonach, telewizorach Smart TV i Apple TV, dekoderach, konsolach do gier.
Telekomunikacja

Telefonia komórkowa

Polkomtel to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus i dodatkową marką Plush:

  • Lider technologii LTE korzystający z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów.
  • Począwszy od 2020 roku dynamicznie rozwija pierwszą w Polsce sieć 5G.
  • Różnorodne plany taryfowe dla klientów indywidualnych, oferta dostępna w modelu kontraktowym, przedpłaconym i w ramach oferty mix.
  • Rozwiązania kontraktowe dla klientów biznesowych, usługi roamingu międzynarodowego, 5G dla klientów biznesowych.
  • Szeroki wybór nowoczesnych telefonów i smartfonów,
  • Szeroki wybór urządzeń umożliwiających dostęp do szerokopasmowego internetu (modemy routery mobilne, routery stacjonarne) oraz tabletów, laptopów i laptopów gamingowych.

Internet szerokopasmowy mobilny

Grupa Polsat Plus świadczy kompleksowe usługi mobilnego szerokopasmowego dostępu do Internetu i transmisji danych:
  • Dla klientów indywidualnych i biznesowych. Dwie marki: Plus i Cyfrowy Polsat, od 2011 roku wykorzystują technologię LTE, a obecnie także LTE Advanced.
  • W maju 2020 Grupa uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną sieć 5G na częstotliwości 2,6GHz TDD. Był to pierwszy etap szybkiej rozbudowy ogólnopolskiej sieci 5G Plusa.
  • Blisko 100% Polaków mieszka w zasięgu usługi Internetu LTE Plus, a sieć 5G Plusa dociera już do 12 milionów Polaków.
  • Jako alternatywę dla Internetu stacjonarnego Grupa wprowadziła także autorskie i unikatowe na rynku rozwiązanie Zestaw Internetu Domowego LTE, które może istotnie zwiększyć obszar zasięgu i moc sygnału Internetu LTE. Zestaw Internetu Domowego 300 obsługuje technologię LTE Plus Advanced, sprawdza się idealnie w miejscach nietypowych, ze słabą dostępnością i siłą sygnału internetowego.

Internet szerokopasmowy stacjonarny

  • Netia oraz Plus oferują również usługi stacjonarnego Internetu szerokopasmowego, między innymi w technologiach światłowodowych dla 3 milionów lokali rozmieszczonych na terenie całego kraju oraz 800 biurowców. Netia świadczy usługi szerokopasmowego Internetu stacjonarnego klientom indywidualnym oraz biznesowym.
  • Usługa Internetu stacjonarnego od stycznia 2020 roku jest także dostępna w wybranych nowych lokalizacjach na bazie sieci Orange. Zasięg usługi powiększył się o infrastrukturę Orange w tzw. gminach regulowanych, czyli tych, w  których decyzją UKE udostępniana jest ona innym operatorom. Jest to ok. 3,2 mln nowych gospodarstw domowych, które od  początku 2020 r. mogą nabyć ofertę Internetu stacjonarnego od sieci Plus razem z wygodną Telewizją kablową IPTV od  Cyfrowego Polsatu.

Usługi zintegrowane

Polsat

Cyfrowy Polsat oraz Polkomtel oferują usługi multiplay, w tym smartDOM i smartFIRMA, unikalne programy oszczędnościowe, zapewniające szeroki wachlarz produktów i usług, które pozwalają klientom stworzyć wygodny, nowoczesny i bezpieczny dom lub prowadzić firmę.

Program oparty jest o prosty i elastyczny mechanizm – wystarczy posiadać jedną dowolną usługę, aby przy zakupie kolejnych produktów z portfolio Grupy otrzymać atrakcyjne rabaty na cały okres trwania umowy. W ten sposób każdy klient może stworzyć własny zestaw dla swojej rodziny. Klienci smartDOM mogą korzystać z:



  • Telefonii komórkowej Plusa (w tym komórki stacjonarnej),
  • internetu mobilnego LTE/5G i stacjonarnego Plusa,
  • telewizji Cyfrowego Polsatu (satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej oraz naziemnej),
  • kompleksowych usług ubezpieczeniowych,
  • usług z zakresu bezpieczeństwa domu, takich jak monitoring pomieszczeń,
  • oferty gazu lub prądu.
Segment mediowy

Telewizja

  • W portfolio Grupy znajduje się 36 kanałów (w tym POLSAT), oraz 6 kanałów współpracujących, które powiązane są z Grupą Polsat Plus kapitałowo lub poprzez wspólne przedsięwzięcia emisyjne. Stacje dostępne są w dystrybucji kablowo-satelitarnej, a osiem z nich – POLSAT, Super Polsat, TV4, TV6, Polo TV, Eska TV, Fokus TV, Nowa TV – wchodzą w skład naziemnej telewizji cyfrowej (NTC).
  • Polsat, główna stacja naszej Grupy, jest jednym z najczęściej oglądanych kanałów telewizyjnych w najcenniejszej dla  reklamodawców grupie widzów (tzw. grupa komercyjna, osoby w wieku 16-49 lat) – w 2020 roku jej udział w grupie komercyjnej wyniósł 9,5%. Bardzo dobry wynik Polsatu to efekt atrakcyjnej i konsekwentnie rozwijanej oferty programowej, w tym: udanych ramówek stacji – wiosennej i jesiennej – oferujących doskonałą rozrywkę, filmy i seriale, jednego z czołowych programów informacyjnych „Wydarzenia” oraz emocjonujących transmisji sportowych.

    Korzystnie rok 2020 zamknęło również całe portfolio kanałów Grupy Polsat Plus, z łącznym wynikiem oglądalności na poziomie 23,9% w grupie komercyjnej.

Media internetowe

  • Dzięki nabyciu w 2020 roku Grupy Interia.pl staliśmy się czołowym graczem na polskim rynku mediów online. Interia.pl jest jednym z trzech największych portali horyzontalnych w Polsce, docierającym regularnie do blisko 40% polskich internautów. Oferuje bogaty wybór najwyższej jakości serwisów informacyjnych, rozrywkowych, społecznościowych i komunikacyjnych.
  • W Grupie rozwijane są także internetowe portale tematyczne, które wykorzystują unikalny kontent produkowany przez nasze kanały telewizyjne oraz dedykowane redakcje (m.in. Polsatnews.pl czy Polsatsport.pl).
  • Według badania Mediapanel w styczniu 2021 roku średniomiesięczna liczba użytkowników stron grupy mediowej Polsat-Interia przekroczyła 20 mln, a średniomiesięczna liczba odsłon stron internetowych i aplikacji wyniosła około 1,7 miliarda.